ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Ως «χρήστης» αναφέρεται ο καταναλωτής ο οποίος έχει πραγματοποιήσει παραγγελία στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

Ως «πάροχος» αναφέρεται το thecollector.gr

Ελαττωματικό Προϊόν

Ο χρήστης κατά την παραλαβή οφείλει να εξετάσει την ακεραιότητα του προϊόντος καθώς και την ύπαρξη ελαττωμάτων. Σε περίπτωση ελλατωματικού προϊόντος θα πρέπει ενημερωθεί την ίδια ημέρα ο πάροχος για να ακολουθήσει η αποστολή πίσω του ελαττωματικού προϊόντος ή να γίνει η αντικατάσταση του από κάποιο άλλο. Τα μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν τον πάροχο. Ο χρήστης διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί αντικατάσταση προϊόντος και να ζητήσει τα χρήματα του πίσω. Στην περίπτωση της επιστροφής των χρημάτων γίνεται με τραπεζική μεταφορά σε λογαριασμό τραπέζης που συνεργαζόμαστε, διαφορετικά μπορεί να προκύψουν επιπλέον κόστη διατραπεζικής συναλλαγής για τον χρήστη. Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται μέσα σε 30 ημέρες το πολύ.

Απαραίτητη προϋπόθεση για να γίνει η αντικατάσταση του προϊόντος ή η επιστροφή του προϊόντος είναι η συσκευασία του προϊόντος καθώς και το ίδιο το προϊόν να είναι άθικτα, να μην έχει χρησιμοποιηθεί το προϊόν και ο χρήστης να διαθέτει την απόδειξη είσπραξης ή το τιμολόγιο.

Μετά το πέρας 14 ημερών από την ημέρα παραλαβής, χωρίς να έχει ενημερωθεί ο πάροχος για το ελαττωματικό προϊόν δεν δύναται η αντικατάσταση του ή οποιαδήποτε άλλη ενέργεια αποζημίωσης.

 

Ειδική σημείωση για Funko POP! φιγούρες:

Οι φιγούρες Funko POP! παράγονται μαζικά σε γραμμές παραγωγής εργοστασίων. Αυτό σημαίνει ότι πιθανόν κάποιες φιγούρες να έχουν ατέλειες ή σημάδια σχετικά με το χρώμα ή το υλικό της φιγούρας. Αυτό θεωρείται απολύτως φυσιολογικό και δεν μπορεί να λογιστεί ως ελάττωμα στην φιγούρα και κατ’ επέκταση ως ελαττωματικό προϊόν.

Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Ο χρήστης έχει στη διάθεση του 14 ημέρες από την παραλαβή της παραγγελίας του για να επιστρέψει το προϊόν. Θα πρέπει πρώτα να έχει προηγηθεί επικοινωνία με τον πάροχο και η επιβάρυνση μεταφορικών εξόδων ανήκει στον χρήστη. Απαραίτητη προϋπόθεση για την επιστροφή του προϊόντος είναι η άθικτη συσκευασία του προϊόντος όπως και το ίδιο προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να είναι στην κατάσταση στην οποία παρελήφθη. Ακόμη, η επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να συνοδεύεται από το ανάλογο παραστατικό. Στην περίπτωση της επιστροφής των χρημάτων γίνεται με τραπεζική μεταφορά σε λογαριασμό τραπέζης που συνεργαζόμαστε, διαφορετικά μπορεί να προκύψουν επιπλέον κόστη διατραπεζικής συναλλαγής για τον χρήστη. Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται μέσα σε 30 ημέρες το πολύ.

Μετά το πέρας των 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας δεν επιτρέπεται η επιστροφή των προϊόντων.

 

Ακύρωση Παραγγελίας – Μη παραλαβή προϊόντος

Ο χρήστης, σε περίπτωση που επιθυμεί την ακύρωση της παραγγελίας του, οφείλει να το κάνει μέσα σε 24 ώρες ή προτού αποσταλεί, για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πάροχου αλλά και του ίδιου.

Ο χρήστης διατηρεί το δικαίωμα της μη παραλαβής του προϊόντος.

 

Πόντοι Ανταμοιβής (Collector Coins) και Επιστροφές Προϊόντων.

Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων ή προϊόντος λόγω άσκησης του Δικαιώματος Υπαναχώρησης ή Μη παραλαβής του προϊόντος, θα αφαιρούνται από τον χρήστη οι πόντοι ανταμοιβής που έλαβε για την αγορά των.

Σε περίπτωση αντικατάστασης προϊόντος με διαφορετικούς πόντους ανταμοιβής, θα αφαιρούνται ή προστίθενται πόντοι ανταμοιβής ανάλογα με τους πόντους του προϊόντος αντικατάστασης.